wiiiiie :D

Sjukt stolt över gårdagens hopplektion :D
Jag hittade Starlights knappar och fick ner henne i form :D:D:D
Vi hoppade ca 70 !! :D
Dock vart de ett par vägringar , men jag satt kvar ! helt otroligt xD
En av gångerna så slog jag i hennes hals så pass hårt att jag nu har jätte ont i bröst korgen och att hosta eller nått liknande är inte ens att tänka på !
Men förutom vägringarna hon gjorde gick de helt awsome och jag är jätte stolt över henne :D
Lektionen innan vägrade hon lixom på ett hinder som låg på 50 och mig vägrade hon på ett som va typ 70 :)

Tänkte ta kort på henne i går men som vanligt faller de ur minnet xD

Får försöka komma ihåg de i morron då jag sak rida Cornetto :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0