Musik sucks

Hello !
Sitter i skolan och har tråkig musik . Men så tur är så är inte Benny här så vi jobbar med våra musik arbeten .
Tisdagar är sjukt sega ... både musik och gympa , kan de bli värre? :o
Jag har ingen bra inställning till skolan men den kanske blir bättre när jag  börjar på gymnasiet , kan ju alltid hoppas :)

Skulle vilja åka ut till stallet i dag men tror inte att jag gör de , måste lixom fixa skjuts och massa skit och de är jobbigt. Hoppas pappa får tid med min moppe snart.

Och så vill jag verkligen ha sommar ! galoppera över grus vägen känna vinden i ansiktet och se lyckan i Sture ! Ne sommar nu tack !!!

Rörigt inlägg men what ever ^^





Eftersom jag har tråkigt så får ni några vackra bilder på Sture !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0