Kärlek

Innerst inne vet jag att de är dig jag vill ha men vet att de aldrig kommer bli så . Så vrf inte välja dig som jag vet jag kan få och har ett hjärta av guld istället för att gå runt att hoppas.
Men så ska du komma in i bilden och sabba allt..
Livet och kärleken är ett mysterie. Vissa säger " följ ditt hjärta" andra säger " gör de som blir bäst för dig " Men hur ska jag veta vilket man ska välja ? vilket som egentligen är bäst ?
Detta kommer väl alltid förbli ett mysterium utan lösning...

Vrf kan de inte bara finnas raka svar på allt ? Svar som någon säger och bestämmer åt en så man själv ska slippa tänka ..
Om de vara va 1800-tal igen då ens föräldrar bestämde. Fast de är ju inte riktigt bra heller för då kanske man måste leva i olycklig kärlek hela livet .. kanske ändå är bättre att ha de som de är i dag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)





2011-03-23 @ 00:01:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0