F*cking stolt över mig själv :D

Hejj hejj !
Ni kommer ihåg den där gamla annonsen jag mejlade på?
I dag ville hon att jag skulle ringa henne under helgen så jag ringde henne i eftermiddags. Och jajg verkligen hatar hatar att prata i telefon så har gott och vart yber stolt över mig själv hela dagen :')
Hon berättade lite mer om hästarna och de visade sig att hon hade en 2-åring en 3-åring en 6-åring och en 19-åring.
Men 19-åringen behövde hon bara hjälp med någon enstaka gång någon gång i bland.
6-åringen va inriden men tydligen ganska tittig och spattig och så men hon ville ändå att jag skulle försöka rida den ibland :)
2 och 3-åringen är inte inridna eller något sånt utan dom tumkör hon och tricktränar med. En av dom kunde apport och hämtade spöt om man kastade iväg de , as gulligt + massa andra tricks.
Så främst ville hon ha hjälp med dom 2 minsta och typ gå promenader och tömköra och trickträna osv vilket jag fastnade ganska stort för :D
Hon ville även ha en kompis att rida ut med och lite sådär , jag tycker de lät underbart !
Dock finns de inget ridhus och tror inte de fanns paddock heller? men de fanns massa stora öppna åkrar och fina fält och massa ridvägar i skogen osv. Sjukt lockande.
Så nästa lördag ska jag åka dit och träffa alla hästar osv :D
Sjukt taggad !!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0