Stall Nyckelby

De tidsinställda inlägget funkade riktigt bra :D Så nu kör jag ett till ^^

Tänkte berätta lite om mitt stall.

Jag rider i Stall nyckelby som ligger mellan vadstena och motala vid fågelsta ungefär :)
I stall nyckelby driver vi en ridskolsverksamhet och föder upp halvblod och ponnyer. De kommer även andra hästar till oss som vi rider till.Vi har även uthyrning av stallplatsen.
Vi har 3 anställda ridlärare och även 2 st som går på tim lön.
Våra lektioner är indelade i olika nivåer utefter hur mycket man kan. 3 dagar i veckan har vi även handikapps ridning för alla sak ha chansen att få rida och ha kul även fast man sitter i rullstol :)
I stallet har vi nybörjare till personer som tävlar på sm nivå och allt där i mellan :)

Vi har 3 stall , ett för maggans ston , ett för privatstallet + unghästarna och även ett stall för lektionshästarna . Alla stallet sitter ihop men är avdelade . Sammanlagt troa jag vi har ca 45 hästar var av ca 17 är lektions hästar :)
Våran anläggning består av 3 paddockar och ridhus och många stora och fina hagar där hästarna kan känna sig fria :)
Va kan man säga mer för nått?
Känns för övrigt som de vart ett ganska rörigt inlägg tyvär men jag hoppas ni ska förstå och undrar ni något så är de som sagt va bara att kommentera :)

Har tyvär inge bild på stallet men är ni sugna på att se hur de ser ut utifrån och innefrån så kan jag fixa de men jag gör de enbart om ni säger att ni vill genom att lägga in en liten kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0