Spegel spegel på väggen där

Hejsan :D

I dag började vara tema dagar i skolan som kommer hålla på till v 7. Och årets ämne är speglar så vi ska göra ens pegel som vi är "kvar" i när vi inte ser oss , alltså typ designa en spegel som speglar oss jsälva som personer. Men kom fram till att de är väldigt svårt att spegla sig själv , man tänker ju aldrig på hur man är som person och så , så jag tog lite hjälp av Maria och Jenny ^^
Så just nu är de en häst sko , krossat glas, regnbåge, hjärta , bollar i olika färger m.m. som symboliserar mig har ni några idér på va sakerna symboliserar?
Slutade iallafall tidigare och kommer göra de nu ett tag :D

Efter skolan åkte jag till stallet och pussade och mös med Sture. Hade även min andra kurs i grönt kort.
Så i dag gick vi igenom TR , man kan gemföra de med ridsportens lagbok :) . Vi gick även igenom doping och dom olika grenarna och jag tror faktiskt att jag någon gång ska prova på distans . Då rider man en lång sträcka som är minst 2,5 mil lång , men då gäller de att ha en tålig häst med kondition :) Men de verkar ändå intressant på nått sätt :)
Men lär nog hålla mig till hoppningen iallafall , tkr om när de går lite snabbt .

Nu ska jag sätta mig och fixa hiss och diss skyltar så i dag kanske ni får eran första hiss och diss om jag blir klar :) Men nu i början och ett tag framåt komemr jag hissa och dissa olika sakers utseende då jag inte har provat så mkt olika saker än .

Sen hade jag oxå tänk att fixa bilder varje gång jag träffar Sture men de kommer då tyvär bara bli mobilbilder för jag har ingen bra kamera  men jag sparar pengar till en :)


Man kan inte säga annat än att han har världens snyggaste rumpa :o
dock är den lite sönder biten nu eftersom han inte har kommit in i flocken än och har en utstickande färg.
Bilden är från hans första dag i vårat stall !

Kommentarer
Postat av: Linnea

I förra stallet var han ledaren :)

2011-03-11 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0