My friends are my everything!

Intresserade av att veta hur min dag vart?

intresserade eller inte här kommer den :)

Stod och väntade på Maria vid östenssons eftersom jag skulle köpa mat och fick många olika blickar xD

Ute i stallet så hoppade Maria pearl och Jenny fotade och jag satt på en palla och såg söt ut typ xd
Sen va de US års möte , de tog bara 20 min sen va de klart (a)
Blev helt invald som kassör så nu ska jag bara leta reda på våra uppgifter osv. Sen fikade vi på Marias grymt goda tårta och massa annat fika .
Sen hade Jenny dressyr lektion så jag och maria disakde och fixade ordning ordentligt i klubbrummet som alltid ser förgävligt ut men de är okey typ ?

Va hemma vid 6 och tog en varm dusch drack te med mamma tittade på solsidan :)
Älskar såna här kvällar men dock satt mamma inne i dator och kollade på nått med pappa .

Dax för skola i morron *suck*

Saknar min pälsklingar redan , längtar tills i morron så jag får träffa dom igen :')
love you <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0