Love is in the air !

tjabba !
Jag va inte så nervös som jag trodde jag skulle va förut i vreta iallfall sen :)
Och de gick bra för dom båda :D
Själv stod jag och frös tårna av mig men vad är hästar utan kyla ? ^^

Vi va hemma redan vid strax efter 11 så vi hade hela dagen framför oss :)
Så jag tog och åt lite och sen red jag ett pass på Sture , skulle övat galoppbyten över ett litet hinder men de gick bajs sa gav upp de och försökte jobba på hans form och bad Malin ( en av våra rid lärare) om lite råd som jag provade men de funkade inte så där jätte bra iallafall . Men han va jätte mjuk och gick mycket finare än i vanliga fall . Körde även ganska mycket galopp för han har knappt någon ork när de gäller att galoppera så den ska vi jobba på ganska mycket så att han kan klara av att hoppa en hel bana på 0.90 och 1 m :)
Men de finns ju inget annat att göra förutom att öva öva och öva ännu mer, för i ridsporten finns de inga genvägar right ? :)
Men han fortsätter iallafall att göra mig gladare och gladare genom att ge mer och mer framåt bjudning :')
åhh han är verkligen min lilla prins :')

Tog massor kort i stallet i dag på Sture och några lektions hästar och våra unghäsatr så ni ska få lite bilder om en stund :)

Men va hemma tidigt i dag för en gångs skull , riktigt skönt kan jag säga . Förra helgen va jag hemma strax efter 10 lixom , men de är okey , jag fick ju vara med Jenny och Maria :D

Men när jag kom hem åt vi lite och sen slumrade jag till i soffan (a)
Riktigt skönt faktiskt :)

Sen åt vi maräng swiss *mums* !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0