FREDAG!! :D

Hej hej kom precis hem från skolan :)
Fick sluta tidigare och de är ju inget annat än skönt och speciellt inte om de är fredag :D

wiho de är fredag :D:D sådär lite random .

Så nu ska jag ta och städa mitt rumt lite , har börjat men de känns ganska onödigt eftersom jag vet att de ser ut som vanligt igen i kväll när jag ska lägga mig ,men de blir ju åtminstone fint för stunden :)

Skulle gärna lägga in en dagens låt men får vänta tills Jenny visat mig .
För de sättet jag ALLTID har gjort funkar inte men men.

Idag ska jag inte ut till stallet tyvär , ska va hemma med familjen och käka pizza ist och lägga mig tidigt så att jag är vaken i morron när jag ska följa med Jenny och Maria till Vreta där dom ska köra en dressyrclearround :)
Så i morron blir de att gå upp kl 6 och så skjutsar pappa ut mig till stallet sen vid halv 7 .


Me and my girls ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0