Ditt andetag är mitt hjärtslag!

Tjabba tjena !

Som sagt i dag går start signalen och jag hoppas att de blir fler personer som hittar hit , är inte så många en men får se till att göra en bra blogg :)
Vill ni läsa om nått speciellt eller bara har någon fråga är de bara att fråga eller säga till :)
Ni fick ju en rejäl presentation tidigare så tar coh börjar med min dag i dag :)

Anser att ni inte är så intresserade om skolan så skriver om den lite kort .

Skolan- möte - tbx till skolan i 30 min . Hem och göra läxor , har ett förbaskat svårt prov i morron i fysik som jag MÅSTE få VG i . Känner lite press och ångest för jag kan inte VG frågorna helt.
Vid halv 4 kom Maria och hämtade mig så åkte vi ut till stallet :)
Först satt vi bara i vårat klubbrum och spelade Alchemy på min mobil .
Sen åt vi lite och sen drog vi ut till stallet . Men jag hade bara en t-shirt under min jacka så de blev vääääldigt kallt så jag hälsade bara på Sture och klappade och gosade lite med honom sen gick jag in och tittade på nybörjarlektionen.
Förra terminen va jag med "nybörjarna" från när dom började rida till nästan sista lektionen innan uppehållet men nu dom här 3 veckorna har jag inte haft möjligheten att åka ut . Men shit va dom har utvecklats. Jag kommer ihåg när jag fick gå brevid för att dom ens skulle våga skritta säkert och nu så galopperar dom själva med kontroll , eller aa dom flesta med kontroll iallafall. De är sjukt kul att se att dom utvecklats och vissa i gruppen ser man redan nu att dom kommer gå långt om dom fortsätter med ridningen.

Sen hade vi styrelse möte. De va de första jag va med på men de lär nog bli mer kan jag tro :)
Är ju Ungdomssektionens kassör men jag hoppade in mitt i en termin och då hade jag precis gått med i US så jag har inte nån aning om våran budget eller något . Men Maria sa när jag tog över att hon skulle hjälpa mig komma igång så de kommer nog lösa sig :)

Känner att jag gör ganska långa in lägg , eller aa jag brukar de . Själv tycker jag att långa inlägg och jobbiga och tråkiga att läsa . Va tycker ni om de ? Bra med lite åsikter om mitt skrivande så jag vet vad jag ska tänka på :)


Sture blir inget annat än perfekt på bild. Och kolla in smilet ! :')

Kommentarer
Postat av: nea

hahaha gulligull! :D<33

2011-08-20 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0