cm-hoppnings bilder

Nu har jag fått bilder från cm-hoppningen den 22/1-11
Jag vill inte ha några kommentarer på min sits m.m. för jag är inte nöjd med min insatts nån stans så jag har lite att jobba med , men jag kan om jag bara tänker på de .
Så inga klag kommentarer för jag vet om min brister.




 

 

Detta va då våran 60 runda då han va väldigt framåt vilket jag tycker syns på bilderna , ni som sätt honom i action förstår nog va jag menar :)

Jenny hade visst filmat 70 oxå men då va han så pass seg så de är pinsamt och bryter av hela tiden och så och jag rider inte till räckligt bra då all min energi va slut efter första omgången så den får ni tyvär inte se xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0