underbara helg !

Hejj alla!

Nu är jag hemma efter en grymt underbar helg !
I lördags va de först teori från 9 till 17 ca. Sen hade vi ett fys pass xD Vi övade typ balans och muskler man måste träna när man rider , kan komma med lite ider ^^
Sen chillade vi en liiten stund framför melodi festivalen innan vi gick in i rummet och satte oss framför datorera . Efter en stund kom även Melina och Nathalie in :)

De slutade med att Jenny somnade i mitt knä . Efter jag Maria och Emelie hade bäddat sov Jenny fortfarande så jag och maria hade lite kul och fotade henne och massor xD



Aw hon är så söt när hon sovar :')

Och i dag va de ännu mer teori , även lite rollspel m.m. så dagen bjöd på mkt skratt xD

Kommer sakna ULK gänget som fan ,vi har haft riktigt kul tillsammans!

Men efter ULK drog jag jenny maria och emlie och åkte pulka i vallabacken :D
As kul !!!!!!! Blev lite blöt men de är okej ^^
Men vi kunde ju inte åka hema blöta så vi stalde oss på parkeringen och bytte om xD folks blickar asså x'D Men de är chill ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0