Underbar dag :')

Tjaa !

Skola i dag , tråkigt som vanligt . Va även sista tema dagen så i morron börjar vanliga schemat igen + att i morron bitti skriver jag NA i SV -.-'
Efter lunch kom ja på att jag skulle till stallet och träffa Jenny coh Maria så va på as bra humör efter jag kom på de :D
Hade massor problem med att fixa skjuts dit så mitt sista hopp va Farmor , ville helst itne fråga henne då hon skjutsat ut mig väldigt mkt senaste tiden .

Så vid kvart i 5 va jag ute .
Hjälpte onsdags gruppen iordning med hästarna och följde med dom ut till ridhuset . Sen gick jag in i Stallet för Maria hade kommit :D Höll henne sällskap medans hon fixade med Pearl , lagom tills vi va klara kom Jenny .
HAlv 6 hade vi möte med Maggan . Diskuterade sissi lilja stipendiumet och sen någon mer sak + massa annat. Mitt i mötet hade jag och Jenny en liitet pennkrig men vi kom lindrigt undan båda 2 ^^
Sen tog vi och lagade lite mat , pratade med Emelies kille i telefon och bara skrattade hela tiden , dog nog flera gånger om ^^
En helt lyckad dag och jag bara älskar mina vänner :') <3


Möööria och hennes muscha !


Fråga inte ^^ Men jag älskar dom iallafall :D <3

Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

hahahhahahaha XD

2011-02-10 @ 20:17:42
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha fy fan vad grymma vi är !!! xD

2011-02-11 @ 15:36:59
URL: http://baaiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0