*stolt*

Hejj !
Super glad ! fått nytt rekord i besökare :') De stiger , hoppas bara att folket stannar kvar :)

I dag va jag på gymnasie besök först på platen på förmiddagen . Tittade närmare på VO (vård och omsorg) och BF (barn och fritid). Träffade även på Anna och kan inte säga annat än att du gjorde min dag x'D
Vi åt även mat där . Men shit vilken labyrint men de ska nog gå bra sen ändå :)
Sen åkte vi till Carlsund och där tittade jag på handelsprogrammet och lärlingsprogrammet. Hittade en intressant blandning faktiskt . Lärling med inrikting på handel så de blev mitt typ 4 val , för jag ahr även ansökt i dag till gymnasiet :D Men gud va svårt de va att få ihop 8 val men de gick :)

Och i dag har jag bara var hemma , ätit tacos och myst framför tvn.

I morron väntar de ett galopp pass med Sture. Men kommer nog bara köra ca 30 min för han lär bli väldigt trött eftersom hans galopp inte är hans starka sida och tänkte köra de ganska mkt faktiskt så han för upp kondisen lite :)
Är även årsmöte men får se om jag stannar kvar för ridhuset är bokat mellan 15-20 och mötet är 17 och jag måste ju lixom rida senast 2 och då blir de ja iallafall 2 timmars dö tid , men är Jenny och Maria där hela tiden så går de :D



Måste även säga att jag har denna bild i en fototram brevid min säng och jag blir lika glad varje gång jag ser den :')
Asså ser ni va snygg han är ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0