Smält snö och lera ..

hello :)

I dag va jag bara på förmiddagen i skolan sen va jag på mitt sista möte troligen :)
Men hann iallafall med 2 nationella prov . Matte och svenska muntligt , de gick faktiskt bra . Dock va svenskan kl 8 på morronen så jag hade inte kommit igång en sa va inte så aktiv som jag viljat :( Men men hon sa att vi alla fick minst G.

Sen hade jag ju den tredje delen på grönt kort i dag . Vi pratade om förberedelser och sånt inför tävling .
Nästa gång missar jag tyvär för jag är på den sista ULK kursen . Och såklart missar jag de praktiskta och roliga och de som faktiskt är intressant att lära sig som typ lasta en häst hur man fixar en häst m.m.
Hann även med att mysa lite med Sture innan han skulle gå lektion. Nu har även snön börjat smälta vilket betyder lera lera och ännu mer lera .. Redan i dag så va hans hovskägg jätte skitigt  och då har de precis börjat smälta så jag ser verkligen fram emot mina månader som kommer nu (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0