P&J

Hejj :)

I dag va jag med Maria på pay&jump i Nyrk . Hon hoppade 1m 1,10. Magen slog en knut lite då och då men vi båda överlevde ^^
Efter de så lagade jag och Jenny Hamburgare och pommes i stallet innan insläppet :)
Och mitt i insläppet så kom Mamma och Pappa så jag hann inte hjälpa till färdigt vilket betyder att jag itne hann pussa på bästa Sture :( Men ska ju ut i morron och rida lektion :D
Man ser fram extra mkt mot lektionerna nu när man verkliegn känner utvecklingen mellan oss. Så i morron hoppas jag att jag kan visa upp för dom andra i gruppen att han kan gå fint i form i alla 3 gång arter *hoppas hoppas hoppas*.
För övrigt har dagen vart väldigt seg och jag har känt för att sova hela dagen så nu funderar jag faktiskt på att klättra ner under täcket och sätta på en film , de händer ju lixom inte för ofta :)

Så jag lär nog inte blogga mer i dag men i morron så ska jag försöka se om ajg lyckas få in några fler inlägg , hoppas ni står ut :)

Btw nästa gång de är Pay&jump i nyrk funderar jag faktiskt starkt på att åka dit med Sture :D

Vi hörs i morron !


Grymt charmig bild måste jag säga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0