jag och tänka ..

Hejj !
Hela min dag sprack i natt när jag inte kunde sova och kom på att de inte gick att åka på morgonen för de är ju lektioner mellan 9 och 12 och från 12 till 15 va de ju lixom cm-hoppning så de blev ingen ridning för mig i dag .
Jag som känner att jag verkligen måste jobba igenom Sture själv och på mitt sätt. När jag gjorde de sist så gick han ju lixom i form hela de passet så gott som.
Men nej nej. Och nästa lördag ska jag fira morfar så då kan jag inte heller :(
Känns inte okey!
Men vi har ju markarbete på måndag och då kör jag med graman , han lyssnar ju som sagt va mkt bättre då.

Men ist för att åka till stallet drog vi till Maxi och köpte garn och nålar och även lite nya böcker :D
de behövdes känner jag ^^ MEn måste bara läsa ut den jag håller på med. Juste borde börja läsa häst boken jag lovat er oxå, sorry!
Efter de åkte vi hem och åt lite smelor och så innan vi åkte in till Vadstena på middag hos ett par vänenr till familjen.
Då kanske ni tänker , hmm va bjöd dom på för gott då , jo dom bjöd inte på nått vi beställde pizza :D
Busade även lite med deras barn men den mesta tiden gick till att passa Wilmer för han ville hela tiden klättre i trappan -.-'

I morron ska jag titta på vårat hus för första gången ! :D
Efter de har vi även våran första "vi i stallet" kurs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0