Fillah lyckas med allt ;)

Tjenare!
I dag har jag inte gjort så där jätte mkt , mest vart hemma och chillat och vart på ett möte.

Ja va kan man mer säga?
Vi åt tacos i dag . Under tiden vi hackade grönsaker kände jag hur jag började må mer och mer illa hur jag blev mer och mer var, och hur de började svartna framför ögonen så satte mig ner på en stol men de hjälpa inte så jag bestämde mig för att gå till balkongen och få friskluft men innan jag kom ut i hallen kände jag hur de höll på att komma upp så jag höll på att vända mot toan men gjorde inte de utan gick istället till balkongen ändå . Tror jag gjorde rätt val där för jag vart bättre efter att ha fått i mig lite friskluft ^^
Nu har även jag och mamma fått för oss att vi ska börja sticka och virka xD
Vi köpte en sån bok för typ 2 år sen men de har inte blivit nått av de så i morron funderar vi på att åka och köpa garn och nålar ^^
Har även lurat med mig famljen ut till stallet i morron så de blir att gå upp runt 8 och åka dit och så ska jag rida Sture och så ska även mamma och Adrian rida ^^ Får se om jag lyckas få upp pappa oxå ;)
Tänkte iallafall köra ett riktigt dressyrpass och öva galoppbyten och lite galopp och verkligen försöka få ner honom i form !



bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0