Ett världskrig i mitt huvud...

Åter igen gick dagen planer i kras... blir som ett världskrig i huvudet när de hände men är väl bara att vänja sig för de lär ju fortsätta , men 2 dagar i raken känns inte riktigt okey men men.

Dagen i dag skulle ju vart först titta huset sen stallet men dom hade visst ändrat tiden från 15 till 1 och de hade jag missat.
Så när Maria sa de fick jag lite panik eftersom jag skulle fixa fikan men eftersom Denice har lott pengar till US som jag inte fått än så fick hon skaffa fikat tills i dag ^^

Men min dag vart så här ist :
Kl 1 åka till Huset och kolla på de , tog även en fika med paret som bor där , dom är över 80 år och gubben är stört skön men värsta humorn ^^
Men huset va mkt fint , lite mindre inne än va jag trodde faktiskt men de kmr bli awsome iallafall :)

Va hemma vid ca halv 4 efter att ha vart på mammas jobb och hämtat mammas schema :)

Sen har de inte hänt nått mer , tagit ett bad , tittat på sol sidan och snart ska jag titta på Ponny akuten.

I morron är de skola igen :'( Snälla döda mig nån ? pallar den fan inte , den tar livet av en. den tar fan 13 år av ens liv :O Ne bajs på den !!!!!!!!


ser ni hur långt mitt hår ser ut att va eller? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0