..

Buhu min statestik börjar sjunka igen :(
Kan ju bero på att jag itne bloggar lika mkt längre (a)
De ska bli ändring påt , eller jag vill de iallafall men jag har inte tid.

Men det nationella provet gick bra i dag , va as nöjd med min krönika så hoppas på de bästa nu :D

Sen har de inte hänt något mer i dag , tog mig ett bad och lite sånt.

Kmr btw inte bli någon bloggning i helgen tror jag . Ska på sista ungdomsledaskursen . Kanske tar med mig datorn får se :)

Ni får ta och komma med ider på va ni vill läsa om nu så jag vet va jag ska förbättra .
Vill ni ha mer hiss och diss ?
eller tips på övningar ?
tips på hur du kan lära känna din häst? osv.
Ta er tid att kommentera så vi får lite fart på bloggen nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0