bläääää

Jo men de gick ju jätte bra med de här med fler inlägg i dag -.-' blir så trött på mig själv.

I dag va de skridskor i skolan = jag döööööööööör och ont i fötterna !

Sen åkte jag till stallet . Läste lite lite lite so .
Vi hade markarbete i dag på lektionen och de gick bajs .
Hade sätt fram emot att visa Maggan Jenny coh Maria hur fint han kan gå men allt gick bara fel . Han va inte sammarbets villig alls. Han lyssnade inte på skänklarna som han brukar , han stretade emot i munnen och gjorde allt för att slippa arbete och då blir jag så himla sur ( ja vet de är inte bra ) så allt gick bara sämre och sämre. Men hans galoppfattningar va hur bra som helst !! Första galoppen så gick han även dom första sprången i form och maggan gav mig massor med beröm . Men sen va de ju trav igen och lite så och så fort han fick en häst typ 5 meter framför sig så började han sluta lyssna på mig och ville springa efter rent ut sagt men efter ett par små utbrott ( som jag hoppas maggan inte hörde ) så började han skärpa till sig .
Fick även massor beröm över att min sits har blivit mkt mkt bättre. Jag har nämligen vart väldigt mkt framåt lutad då jag fick lära mig de , men Maggan verkar ha lyckats att få tbx mig och lärt mig rätt :D
Så man kan säga så här , skritten och traven va hemsk , galoppen va underbar och min sits va bra så hälften hälften kan man säga att passet va bra / dåligt .
NU är jag jätte trött , har ont i huve och i mitt finger. Och så är de skola i morron + sv nationella prov :'( kill me sombody?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0