Back on track?

Hej tänkte bara berätta lite om dressyr lektionen i går :)
Har kört med graman 2 ggr men i går körde jag utan .
De gick bra faktiskt men han går inte riktigt i form vilket jag vill. Men dom sista 3-4 minutrarna börjar han gå i form några steg och sen blir han så där  " blääöee" typ och sen går han i form och så fortsätter de men vi gör framsteg ^^
Ja finns inte så mkt mer att säga om passet förutom att jag är riktigt nöjd över honom . Juste hans andra galopp va hur underbar som helst , han fick med sig bakbenen helt och de va som att galoppera på en riktig häst om ni förstår va jag menar ? :) Han har ju så mkt att bära så de blir ju lite tungt men de va hans bästa galopp hitlis :D

I söndags pratade jag och amria om att de va länge sen va hade en brottnings match i stallet men vi fick ta tbx dom orden i går när jenny kom och kletade typ bajs i mitt ansikte. De slutade med att Jag Jenny och Maria va fulla med hö och att jag inte hittade min mössa xD men vi hittade den till slut mha en fiklampa xD Ne de va kul men jag fick ett sår på knät efter jennys sko men de är okey ^^

Ska försöka blogga lite mer i morron :)
bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0