Alla hjärtans dag

Hejj . Glad alla hjärtans dag på er .
Min dag har sugit rent ut sagt . Skolan va bajs !
Sen skulle jag till stallet och kom inte ut förens strax efter 6 och jag vill helst vara där innan 5 -.-'
Men Michelle va på besök (Y)
Sen hade vi hopp lektion , red Sture som vanligt .
Men när vi skulle gå in så fastnade dörren och vi fick bara upp den max 1 meter? Så vi fick ta av sadlarna och sen gå in med hästarna och sadla igen .
Sen skulle några pappor i stallet laga dörren och dom va jätte läskiga sa Sture med allt bankade och allt. Så han trippade lite på tårna och hoppade åt sidan och gjorde allt för att inte gå nära vilket jag fick dampet på . I sluten av lektionen gick de äntligen att gå förbi där utan och hoppa in innanför spåret.
Men vi vart ju sena så allt vart bara stressat , knappt någon uppvärmning , inte bra med tanke på de kalla vädret.
Upptäckte även en ny sida av sture i dag .
Vi galopperade på C volten och hoppade över ett hinder och sen skulle vi fortsätta goloppera till F , där skulle vi sakta av till trav och trava över trav bommar. Sture ville inte sakta av så jag fick ta tag hur mkt som helst för att han ens skulle märka mig . Han lyssnade inte alls på mig under hela lektionen , han va typ uppskärad efter allt bankande och allt vilket kändes vääääääääldigt tydligt .
Så lektionen i dag kort fattat , stressig , en häst som inte lyssnar , och allt gick bajs!

Men de är ju trots allt alla hjärtans dag så nått fint elelr nått liknande måste jag ju skriva.
Och som vanligt funkar inte mitt tänkande -.-



Älskar er , utan er vet jag inte va jag skulle göra . Ni är min luft , ni är min själ !
Lova att aldrig lämna mig för då kommer jag tina bort snabbare än en isbit smälter i solen! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

love u <3

2011-02-15 @ 22:43:16
URL: http://baaiizz.blogg.se/
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

<3<3

2011-02-16 @ 22:34:56
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0