Fredag!

I går skulle ju jag och Maria rida ut men vädret tilllät de inte riktigt . Så Maria hoppade och jag travade lite över bommar och så :)
Hon tyckte de va ASSSS kul :D De blir så kul att rida när hon tycker de är kul :)
Och hon lyssnade bättre än vanligt och ökade inte hela tiden utan höll ett bra tempo osv :)
Ne de va ett roligt pass. Nu kommer jag dock inte rida henne på ett tag :( Får se till att rida henne inom en månad iallafall :)
Elena har lixom sagt att de bara är att säga till så får jag rida henne .

Juste Maria och Pearl gick oxå omkull , på samma ställe som mithras och anita så dom måste göra nått åt de ! Lyckligt vis så skadade sig varken maria eller pärlan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0