:*

Hellu !
Dagen blev bara bättre och bättre även i dag :)
Efter att ha degat hela förmiddagen stack jag ju på us-möte och fikade xD De är helt klart huvudpunkten ! (a)
Massa nya aktiviteter inplanerade xD Jenny va inte med på mötet så vi pratade faktiskt enbart om de vi skulle för typ första gången :O xD
Efter mötet hjälpte jag Maria att mocka ut boxen . Eller aa jag stod och tittade på och kratade lite (a)
Men jag gick överallt där hon gick så jag fick faktiskt ont i knäna efter att ha följt med ut till göselstacken 9 ggr xD
Och nej jag är varken lat eller klen (a) Jag är typ bara , ömtålig? xD

Efter stallet tog jag mig en snabb dusch för att sen gå ut och träffa Victor <3
Efter en stund kom även Hess ^^


Me und Maria ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0