blubb

Halloj !

Just nu har jag ingenting att blogga om för jag ska inte ut till stallet förens på söndag och de är teori vecka så i går hade vi ingen lektion så har inget där att uppdatera om . Får se om jag hittar nått att skriva om ^^

Nu sitter jag här och har absolut ingenting och göra , är sjukt trött på min bloggs utseende och inne håll lixom . Så egentligen vill jag bara skaffa ny , men hur många har jag gjort då egentligen ? jag tror de här är min 4 blogg. Visst de är för jag provat runt på lite olika bloggsidor. Och antingen är dom för lätta eller så är dom för svåra. Ta som tex bloggplatsen , den är hur lätt som helst vilket gör de tråkigt . Och blogg.se är typ svårt xD Och är de svårt är de ju inte heller kul lixom . Så nu vet jag inte om jag ska göra en ny om lixom hela mitt liv och om allting , för att skriva om nått helt annat än hästar och lite än mitt liv på den här bloggen som lixom är en hästblogg känns ju lixom fel. Ne jag får fundera lite på de där xD
Troligen kommer jag skapa en ny och troligen gå tbx till den här men vi får se ^^

-------------------------

Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0