blääää

Hejj hejj :)
Gårdagen va typ helt awsome och blev bara bättre och bättre , fram tills jag skulle sova xD
Jag låg och tänkte så himla mkt så kunde inte somna men de va de värt :)
Kl halv 7 i morse blev jag väckt för att ta Wilmer när pappa skulle skjutsa mamma till jobbet.
När han kom tbx gick jag och la mig igen , men de tog återigen ett bra tag och somna men aa ^^

Snart , eller aa om typ 1 ½ timme , drar jag till stallet på US-möte !

Söndagar suger för övrigt typ balle , dom är så sjukt sega och man orkar inte göra nått även fast man egentligen vill hitta på massor . Men söndag va ju som sagt va guds vilodag XD nte direkt för jag tror på gud eller natt sånt men aa XD Har bara sjukt tråkigt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0